< Zpět na správu počítačové sítě

 Podpora uživatelůTechnická podpora (helpdesk) pro všechny uživatele organizace.

Jednou z nejdůležitějších částí poskytovaných služeb je pro klienta jistě poskytování podpory zaměstnancům. V této oblasti si zakládáme především na odbornosti a vstřícném přístupu k problémům uživatelů. Moc dobře jsme si vědomi toho, že ne každý je technicky zdatný.

Podpora není nijak omezena počtem hodin, proto Vám nenaúčtujeme žádný doplatek, když budete zrovna řešit větší problém. Podporu poskytujeme osobně, přes vzdálené připojení, telefonicky i emailem.

< Zpět na správu počítačové sítě

 

< Podpora uživatelůTechnická podpora (helpdesk) pro všechny uživatele organizace.

< Správa koncových stanicServis Vašich počítačů, notebooků a jiných zařízení

< Správa serverůSpráva serverových řešení, virtualizace, platformy Linux i Windows

< Správa aktivních síťových zařízeníSpráva celé infrastruktury sítě

< Dokumentace a monitoringDohled nad celou sítí a její dokumentace

< Plánování a rozvojMyslíme na budoucnost, plánujeme a rozvíjíme Vaši síť

Bezpečnost Vašich datBezpečnost Vašich dat na prvním místě

Dnes už nejsou takovou hrozbou hackeři, kteří usilují o Vaše data, ale spíše často nespokojený zaměstnanec, který "vynáší" interní data, příp. si pomocí nich sám založí firmu konkurenční. Víte, kdo a jak nakládá s Vašimi soubory?